Kontakty

pozadí CRM

Kontakty u nás v systému rozdělujeme na leady, akvizice, zákazníky.

Leady – jsou studené kontakty, které naleznou užití primárně u studených kontaktů se kterými nemáme otevřenou žádnou nabídku nebo obchodní případ. Například v cold-callingu můžete zavolat na kontakt, který Vám řekne nemám zájem o nic (v tu chvíli ho necháte v leadech) a zapíšete k němu poznámku – nemá o nic zájem. Případně vyberete nadefinovaný stav nemá zájem.

Je dobré si nastavit, že například při výběru stavu zápis ze schůzky se lead automaticky převede na akvizici. To naleznete v návodu pro automatizovaný převod.

Akvizice (obchodní případ) – jsou kontakty u kterých již probíhá nějaká aktivita ve smyslu nabídky nebo smlouvy.

Zákazník – je kontakt, který akceptoval cenovou nabídku nebo byl manuálně převeden do této sekce. Pracujeme s ním jako se zákazníkem (s někým, kdo už něco objednal).

Návody v sekci

  1. Nastavení stavů kontaktů
  2. Definování rozšířených údajů kontaktů
  3. Export nahrávek
  4. Definování formulářů
  5. Historie upomínek kontaktu
  6. Hromadné změny v kontaktech
  7. Import kontaktů
  8. Nastavení zdrojů a kategorií
  9. Nahrání příloh ke kontaktu
  10. Odeslání e-mailu z CRM
  11. Pokročilý filtr
  12. Přehled aktivit a upomínek v detailu kontaktu
  13. Rychlý filtr
  14. Zápis a přehled aktivity u kontaktu
  15. Změna zobrazení a pořadí sloupců
  16. Změna údajů kontaktů