Kontakty u nás v systému rozdělujeme na leady, akvizice, zákazníky.
Leady – jsou studené kontakty, které naleznou užití primárně u studených kontaktů se kterými nemáme otevřenou žádnou nabídku nebo obchodní případ. Například v cold-callingu můžete zavolat na kontakt, který Vám řekne nemám zájem o nic (v tu chvíli ho necháte v leadech) a zapíšete k němu poznámku – nemá o nic zájem. Případně vyberete nadefinovaný stav nemá zájem.
Je dobré si nastavit, že například při výběru stavu zápis ze schůzky se lead automaticky převede na akvizici. To naleznete v návodu pro automatizovaný převod.
Akvizice (obchodní případ) – jsou kontakty u kterých již probíhá nějaká aktivita ve smyslu nabídky nebo smlouvy.
Zákazník – je kontakt, který akceptoval cenovou nabídku nebo byl manuálně převeden do této sekce. Pracujeme s ním jako se zákazníkem (s někým, kdo už něco objednal).