Import kontaktů

pozadí CRM

V případě, že budete chtít importovat i rozšiřené údaje (údaje jiné než jsou výchozí), tak je nutné je nadefinovat dříve než si stáhnete importní šablonu. Návod na vytvoření rozšířených údajů je na tomto odkaze.

1. Najeďte do sekce, kde chcete kontakty nahrát. Například leady.
Klikněte na ikonu šablona pro import kontaktů. Stáhne se Vám šablona v excelu.

Do příslušných sloupců vložte své kontakty.

navod-screenshot

2. Následně klikněte na ikonu import kontaktů.

navod-screenshot

3. Pojmenujte import.

navod-screenshot

4. Vyberte řešitele v případě potřeby. Pokud nemáte nastaveno na úrovni projektu, že zaměstnanci uvidí pouze kontakty, kde jsou uvedení jako řešitelé (spoluřešitelé), tak nemusíte vybírat nikoho.

navod-screenshot

5. Vyberte, zda chcete nahrát duplicitní IČA.

navod-screenshot

6. Vyberte, zda chcete nahrát duplicitní e-maily.

navod-screenshot

7. Vyberte soubor z počítače.

navod-screenshot

8. Klikněte na kontrola.

navod-screenshot

9. Vyjede seznam případných chyb. Ty upravte v původním excelu, který jste chtěli nahrát. Proces zopakujte. V případě, že to nebudou závažné chyby, tak v tabulce bude možnost zakliknout „ignorovat chyby“.

navod-screenshot

10. V případě většího množství kontaktů probíhá import na pozadí a můžete klidně dále pracovat v systému. Pokud se jedná o objem do 100 kontaktů, tak je import ihned.

navod-screenshot

11. V případě, že budete chtít importovat i rozšířené údaje ke kontaktům je nutné, abyste je první nadefinovali a poté stáhli importní šablonu, kde již budou sloupce včetně těchto údajů.