Nastavení stavů kontaktů

pozadí CRM

V systému můžete nastavit stavy pro rychlejší filtraci kontaktů. Typickým příkladem mohou být stavy na úrovní leadů jako například.

  • nemá zájem
  • volat jindy
  • sjednaná schůzka
  • Kontaktní osoba nezastižena aj.

Tyto stavy si definujete v nastavení stavů v příslušné sekci kontaktů (leady, akvizice, zákazníci). V systému máme role podle přístupu do různých sekcí a Vy můžete nastavit to, že nějaký stav uvidí pouze role obchodní zástupce, jiný stav může vidět admin, jiný zase obchodní zástupce.

Kde se dá využít nastavení stavů pro jednotlivé role?
Například u zákazníků můžete nastavit jiný stav pro zákazníckou podporu než pro obchodní zástupce. Například zákaznická podpora uvidí stav – reklamace. Tento stav však obchodní zástupce nemusí využít a proto je viděn pouze pro zákaznickou podporu.

Návody v sekci

  1. Nastavení stavů – automatizovaný převod
  2. Nastavení stavů – definování a přejmenování
  3. Nastavení stavů – smazání