1. Kategorie slouží k užšímu výběru kontaktů. Například budete chtít rozdělit firmy na výrobní, služby, elektrotechnické aj.
2. Najeďte do menu kontakty – leady, akvizice nebo zákazníci.
3. Vyhledávejte fulltextovým vyhledáváním.
4. Kliknutím na křížek zrušíte rychlý filtr.
5. Filtrujte stav kontaktu. Hodiny, které jsou vedle stavu umožní filtrovat kontakty, kde se někdy daný stav objevil. Například kdysi jste měli kontakt ve stavu má zájem o schůzku, poté ho někdo oslovil a dostal se do stavu, že nemá zájem.
6. Filtrujte své oblíbené kontakty.
7. Filtrujte kraj, kde se kontakty nachází.
8.
9. Filtrujte kategorii. Kategorii si můžete nadefinovat podle návodu – kategorie kontaktů.
10. Filtrujte kontakty, kde proběhla aktivita v rozmezí času.
11. Můžete využít při kliknutí na kalendář výběr nejvíce vybíraných rozmezí časů.
12. Klikněte filtrovat.
13. Křížkem filtr zrušíte.