Rychlý filtr

pozadí CRM

1. Kategorie slouží k užšímu výběru kontaktů. Například budete chtít rozdělit firmy na výrobní, služby, elektrotechnické aj.

2. Najeďte do menu kontakty – leady, akvizice nebo zákazníci.

navod-screenshot

3. Vyhledávejte fulltextovým vyhledáváním.

navod-screenshot

4. Kliknutím na křížek zrušíte rychlý filtr.

navod-screenshot

5. Filtrujte stav kontaktu.
Hodiny, které jsou vedle stavu umožní filtrovat kontakty, kde se někdy daný stav objevil. Například kdysi jste měli kontakt ve stavu má zájem o schůzku, poté ho někdo oslovil a dostal se do stavu, že nemá zájem.

navod-screenshot

6. Filtrujte své oblíbené kontakty.

navod-screenshot

7. Filtrujte kraj, kde se kontakty nachází.

navod-screenshot

8.

navod-screenshot

9. Filtrujte kategorii. Kategorii si můžete nadefinovat podle návodu – kategorie kontaktů.

navod-screenshot

10. Filtrujte kontakty, kde proběhla aktivita v rozmezí času.

navod-screenshot

11. Můžete využít při kliknutí na kalendář výběr nejvíce vybíraných rozmezí časů.

navod-screenshot

12. Klikněte filtrovat.

navod-screenshot

13. Křížkem filtr zrušíte.

n
            avod-screenshot