Údaje projektu

pozadí CRM

1. Veškeré údaje, které doplňujete do projektu se následně propisují do nabídek, faktur a dokumentů.

2. Klikněte na políčku nastavení

navod-screenshot

3. Klikněte na oprava údajů projektu.

navod-screenshot

4. Vyplňujte údaje o projektu (o Vaší firmě).

navod-screenshot

5. Vyberte. zda jste plátce.

navod-screenshot

6. Vyberte měny, které budete v systému používat.

navod-screenshot

7. Vyberte výchozí měnu. Ta se bude automaticky předvybírat do různých dokumentů.

navod-screenshot

8. Vyberte, zda chcete používat mapy. Mapy se používají pro plánování přejezdů mezi kontakty (leady, akvizice, zákazníky). V systému je automatické načítání GPS pozic z údajů kontaktů. Tento proces probíhá vždy večer.

navod-screenshot

9. Vyberte, zda chcete v systému automaticky zaokrouhlovat.

navod-screenshot

10. Vyplňte údaje o Vaší firmě nebo fyzické osobě. Můžete využít lupu a dohledat údaje pomocí lupy.

navod-screenshot

11. Doplňte DIČ

navod-screenshot

12. Vyplňte údaje.

navod-screenshot

13. Vyplňte údaje.

navod-screenshot

14. Čtěte popis u e-mailu. Pokud nepropojíte e-mailovou schránku budou e-maily odesílány našim e-mailem (noreply@ramisys.cz) a reply to (odpověď na) půjde na e-mail uvedené v tomto poli.

navod-screenshot

15. Doplňte kontaktní osoba projektu v případě potřeby.

navod-screenshot

16. Vyberte logo, které se bude vkládat do dokumentů.

navod-screenshot

17. V případě potřeby doplňte poznámku k projektu.

navod-screenshot

18. Vyberte, kteří uživatelé projekt uvidí.

navod-screenshot

19. Vyberte „všechny“

navod-screenshot

20. Vyberte, zda chcete, aby zaměstnanci viděli mezi sebou kontakty na úrovni leady (studené kontakty). Řešitel je vždy uveden na detailu kontaktu. Můžete taktéž při importu vybrat řešitele, který rovnou uvidí kontakty, které jste importovali.

navod-screenshot

21. To stejné platí pro akvizice (obchodní případy).

navod-screenshot

22. Úplně stejně pro zákazníky.

navod-screenshot

23. Vyberte si, zda chcete, aby byl povinný výběr stavu při zápisu aktivity. Například v leadech (studených kontaktech) se to může hodit. Když budete například kontakty obvolávat, obepisovat a potřebujete vždy vědět, zda má nebo nemá zájem o Vaši službu nebo produkt.

navod-screenshot

24. Úplně stejně to vyberte i pro akvizice.

navod-screenshot

25. Úplně stejně to vyberte i pro zákazníky.

navod-screenshot

26. Vyberte, zda chcete doplňovat automaticky jména jednatelů a majitelů společnosti.

navod-screenshot

27. Klikněte do pole a vyberte.

navod-screenshot

28. Vyberte, zda chcete, aby systém automaticky přál k narozeninám či svátku. Musíte mít však doplněné kontaktní osoby u kontaktu.To stejné platí i v případě svátku.

navod-screenshot

29. Klikněte uložit.

navod-screenshot