Statistika

pozadí CRM

1. Typy grafů:

Aktivita – zobrazí počet aktivit za dané období buď všech zaměstnanců nebo jednotlivců.

Reporty – vážou se na naší mobilní aplikaci, která do systému posílá například informaci o počtu dovolaných hovorů, pohybů (nedovolané + dovolané hovory). Případně se dá report vyplnit manuálně v menu reporty.

Nabídky – zobrazí seznam všech nabídek v jednotlivých fázích. Můžete filtrovat zaměstnance, typ kontaktu (lead, akvizice) za určité období. Jednoduše vidíte, co je rozjednáno, co bylo akceptováno, neakceptováno.

Vývoj nabídek – zobrazí vývoj akceptovaných nabídek v měsících v letech a měsících.

Nabídky zaměstnanců – uvidíte všechny akceptované nabídky zaměstnanců pod sebou. Můžete filtrovat jednotlivé zaměstnance a období od do. Také typ kontaktu – jestli se jednalo o stávajícího zákazníka nebo nového.

Objednávky -uvidíte všechny objednávky zaměstnanců za dané období s možností filtrace typu kontaktu.

Schůzky – zobrazí počet zrealizovaných schůzek jednotlivých zaměstnanců. Do této statistiky se dostane v případě, že má naplánovanou schůzku skrz náš systém, které splní.

Faktury – zobrazí seznam faktur v různých stavech.

Automatické úkoly – zobrazí počet splněných úkolů vygenerovaných skrz strom úkolů.

Zaměstnanci – zobrazí kolik zákazníků spravuje uživatel systému, kolik procent z celkového počtu zákazníků spravuje uživatel. Následně i jak se podílejí na fakturaci.

Zaměstnanci stavy – zobrazí aktivity uživatelů za určité období v různých typech kontaktů za určité období.

2. Klikněte do sekce statistika.

navod-screenshot

3. Klikněte na (+) přidat panely.

navod-screenshot

4. Klikněte na zapnutí přepínatko, které zapne grafu.

navod-screenshot

5. Vyberte další grafy.

navod-screenshot

6. Vyberte další grafy.

navod-screenshot

7. Vyberte, které grafy chcete umístit na dashboard.

navod-screenshot

8. Vyberte další grafy.

navod-screenshot

9. V grafech můžete využít filtry.

navod-screenshot

10. Může filtrovat datum, zaměstnance.

navod-screenshot

11. Můžete filtrovat období od do.

navod-screenshot

12. Filtrovat můžete i v jiných grafech.

navod-screenshot

13. Vyberte zaměstnance, kterého chcete filtrovat.

navod-screenshot

14. Vyberte ve filtru typ kontaktu (akvizice, zákazníci).

navod-screenshot

15. Klikněte na filtrovat.

navod-screenshot

16. Roztažení grafu provede podržením levého tlačítka myši na šipce a tahem doprava.

navod-screenshot

17. Přemístění grafu provedete podržením levého tlačítka myši na poli grafu a tažením za jiný graf.

navod-screenshot