Fráze

pozadí CRM

1. Fráze slouží k rychlejšímu zápisu poznámky. U některých kontaktů má nějakou poznámku, která se opakuje. Například zavoláte na kontakt a dokola Vám říkají, že mají vše vyřešeno a nechtějí měnit dodavatele. Tuto poznámku si můžete nadefinovat jako frázi. Případně ji lze využít jako mooster pro zapsání strukturované poznámky.

2. Klikněte na své jméno v pravém horním rohu.

navod-screenshot

3. Klikněte na uživatelské nastavení.

navod-screenshot

4. Klikněte na fráze.

navod-screenshot

5. Klikněte pro jaký typ kontaktů chcete frázi definovat.

navod-screenshot

6. Napište frázi.

navod-screenshot

7. Po zapsaní uložte.

navod-screenshot

8. Frázi poté uvidíte v detailu kontaktu při zápisu aktivity.

navod-screenshot

9. Vyberte nadefinovanou frázi, ta se přepíše do poznámky.

navod-screenshot

10. Po vybrání fráze můžete aktivitu uložit.

navod-screenshot