Přidání nového uživatele

pozadí CRM

1. Klikněte do sekce zaměstnanci

navod-screenshot

2. Klikněte na plovoucí tlačítko v pravém dolním rohu

navod-screenshot

3. Vyplňte údaje o zaměstnanci

navod-screenshot

4. Zaklikněte, zda chcete, aby daný uživatel mohl nebo nemohl mazat kontakty.
Zaklikněte, zda chcete, aby daný uživatel mohl rozesílat hromadné e-maily. Ty fungují pouze v případě, že máte propojenou e-mailovou schránku na úrovní nastavení projektu. Případně na úrovni uživatele.

navod-screenshot

5. Vyberte interval, jak často se budou zaměstnanci zobrazovat upomínky v pop-up okně.

navod-screenshot

6. Vyberte interval, jak často se budou zaměstnanci zobrazovat nabídky v pop-up okně. Tzn. pokud bude nabídka ve stavu „vygenerovaná“ déle než X dní, tak bude automaticky připomínat uživatele, že ji má řešit.

navod-screenshot

7. Vyberte interval, jak často se budou zaměstnanci zobrazovat upomínky nabídek v pop-up okně. Tzn. uživateli se zobrazí po 5 dnech, že má něco s nabídkou dělat. Když nedělá, tak každých 5 minut mu vyskočí pop-up okno opakovaně do doby než udělá nějakou činnost.

navod-screenshot

8. Vyberte projekty (firmy, divize) do kterých bude mít uživatel přístup.

navod-screenshot

9. Vyberte roli uživatele.

navod-screenshot

10. Vyberte spolupracovníky uživatele. Mezi sebou uvidí.

navod-screenshot

11. Kliknutím uložte.

navod-screenshot