1. Klikněte do sekce zaměstnanci
2. Klikněte na plovoucí tlačítko v pravém dolním rohu
3. Vyplňte údaje o zaměstnanci
4. Zaklikněte, zda chcete, aby daný uživatel mohl nebo nemohl mazat kontakty. Zaklikněte, zda chcete, aby daný uživatel mohl rozesílat hromadné e-maily. Ty fungují pouze v případě, že máte propojenou e-mailovou schránku na úrovní nastavení projektu. Případně na úrovni uživatele.
5. Vyberte interval, jak často se budou zaměstnanci zobrazovat upomínky v pop-up okně.
6. Vyberte interval, jak často se budou zaměstnanci zobrazovat nabídky v pop-up okně. Tzn. pokud bude nabídka ve stavu „vygenerovaná“ déle než X dní, tak bude automaticky připomínat uživatele, že ji má řešit.
7. Vyberte interval, jak často se budou zaměstnanci zobrazovat upomínky nabídek v pop-up okně. Tzn. uživateli se zobrazí po 5 dnech, že má něco s nabídkou dělat. Když nedělá, tak každých 5 minut mu vyskočí pop-up okno opakovaně do doby než udělá nějakou činnost.
8. Vyberte projekty (firmy, divize) do kterých bude mít uživatel přístup.
9. Vyberte roli uživatele.
10. Vyberte spolupracovníky uživatele. Mezi sebou uvidí.
11. Kliknutím uložte.