Role zaměstnanců

pozadí CRM

1. V editaci zaměstnance vybrané role. Ty se liší někdy přístupem, někdy názvem role.

Nastavení jednotlivých rolí ještě upravujete tím, že nastavíte, zda uživatel bude mít spoluřešitele v nastavení zaměstnanců..

Dále na úrovní nastavení projektu. Například, že uživatel uvidí pouze kontakty, kde je uveden jako řešitel, spoluřešitel.

Role můžete kombinovat. Kombinací role bude mít uživatel rozšířený přístup. Přebírá vždy práva té nejvyšší role. Vidí však stavy pro dvě role. Stavy si definujete kontaktech (leadech, akvizici, zákaznících) – pro jednotlivé role.

Dále můžete nastavit, zda konkrétní uživatel může odesílat hromadné e-maily. Dále, zda chcete, aby mohl mazat kontakty.


Obecná práva:

Obchodní zástupce

Má přístup do sekcí (původní nastavení):

  1. Kontakty – leady, akvizice, zákazníci – může přidat, editovat kontakty. Nemůže provádět hromadné změny. Nemůže editovat poznámky jiných kolegů.
  2. Mapa – může plánovat přejezdy mezi Leady a akvizicemi.
  3. Kalendář – uvidí pouze svůj kalendář (pokud není spoluřešitel jiného uživatele)
  4. Upomínky – uvidí pouze své upomínky. (pokud není spoluřešitel jiného uživatele)
  5. Dokumenty – uvidí všechny nabídky
  6. Evidence – reporty, docházka – uvidí pouze své reporty a svou docházku.
  7. Hovory – uvidí pouze své hovory. Uvidí celkový počet hovorů.
  8. Statistiky – uvidí pouze své statistiky
  9. Google drive – uvidí sdílené soubory na Google drive, může přidat soubory, editovat.

Zákaznická podpora

  1. Kontakty – může přidat, editovat kontakty (zakazníky). Nemůže provádět hromadné změny. Nemůže editovat poznámky jiných kolegů.
  2. Mapa – může plánovat přejezdy mezi zákazníky.
  3. Kalendář – uvidí pouze svůj kalendář (pokud není spoluřešitel jiného uživatele)
  4. Upomínky, úkoly – uvidí pouze své upomínky. (pokud není spoluřešitel jiného uživatele)
  5. Evidence – reporty, docházka – uvidí pouze své reporty a svou docházku.
  6. Hovory – uvidí pouze své hovory. Uvidí celkový počet hovorů.

Servisní podpora

  1. Kontakty – může přidat, editovat kontakty (Leady, akvizice, zákazníky). Nemůže provádět hromadné změny. Nemůže editovat poznámky jiných kolegů.
  2. Mapa – může plánovat přejezdy mezi zákazníky.
  3. Kalendář – uvidí pouze svůj kalendář (pokud není spoluřešitel jiného uživatele)
  4. Upomínky, úkoly – uvidí pouze své upomínky. (pokud není spoluřešitel jiného uživatele)
  5. Evidence – reporty, docházka – uvidí pouze své reporty a svou docházku.
  6. Hovory – uvidí pouze své hovory. Uvidí celkový počet hovorů.
  7. Google drive – uvidí sdílené soubory na Google drive, může přidat soubory, editovat.

Reklamace – podobný přístup jako OZ.

  1. Kontakty – leady, akvizice, zákazníci – může přidat, editovat kontakty. Nemůže provádět hromadné změny. Nemůže editovat poznámky jiných kolegů.
  2. Mapa – může plánovat přejezdy mezi Leady a akvizicemi.
  3. Kalendář – uvidí pouze svůj kalendář (pokud není spoluřešitel jiného uživatele)
  4. Upomínky – uvidí pouze své upomínky. (pokud není spoluřešitel jiného uživatele)
  5. Dokumenty – uvidí všechny nabídky
  6. Evidence – reporty, docházka – uvidí pouze své reporty a svou docházku.
  7. Hovory – uvidí pouze své hovory. Uvidí celkový počet hovorů.
  8. Statistiky – uvidí pouze své statistiky
  9. Google drive – uvidí sdílené soubory na Google drive, může přidat soubory, editovat.

Role fakturant

  1. Může přidat kontakt (akvizici nebo zákazníka) \
  2. Statistika – uvidí graf faktur, aktivit.
  3. Dokumenty – faktury – může editovat, vytvářet nové faktury a spravovat fakturaci obecně.

Role ředitel

  1. Má přístup ke všem uživatelským aktivitám, kalendářům.
  2. Má přístup do všech sekcí.
  3. Nemůže smazat celý projekt.
  4. Má možnost hromadných úprav.

Role admin

  1. Nemá žádné omezení.